به گزارش خبرنگار مهر، در حالی بازی امروز شهرخودرو مشهد و آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام رضا (ع) از ساعت ۱۵:۵۵ دقیقه آغاز شد که پیش تر اعلام شده بود این دیدار از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه آغاز می‌شود.

علت تأخیر ۱۰ دقیقه‌ای بازی دیر آمدن آمبولانس به داخل وزرشگاه بوده است. گویا تأخیر در بازی‌ها شهرخودرو در مشهد قرار نیست پایان یابد و در بازی با صنعت نفت نیز به دلیل عدم حضور تیم یگان امنیتی در ورزشگاه، بازی با تأخیر ۱۵ دقیقه‌ای آغاز شد.

رسول خطیبی و سید مهدی رحمتی قبل از بازی خوش و بش کردند. سیدمهدی رحمتی از همان دقایق اول از کنار زمین شاگردان خود را راهنمایی می‌کرد.

شاگردان خطیبی خیلی زود به گل اول خود رسیدند و توانستند توسط سعید باقرپسند دروازه جلالی راد را در دقیقه ۱۱ باز کنند و یک بر صفر از شهرخودرو پیش افتند.

خوشحالی تیم اراکی زیاد دوام نداشت زیرا شهرخودرو در تلاش برای جبران گل خورده، توسط اکبر صادقی در دقیقه ۱۹ بازی را به تساوی کشاند.

شاگردان خطیبی روی ارسال‌ها از کنار زمین خطرناک نشان داده‌اند و بار دیگر توسط مهدی حسینی در دقیقه ۲۶ به گل رسیدند و شهرخودرو برای دومین بار متوالی در این بازی عقب افتاد.

عنابی پوشان مشهدی در دقیقه ۳۸، موقعیت مناسبی را برای جبران گل خورده به دست آوردند اما گویا به رغم حملات بسیار، برنامه مشخصی برای عبور از دفاع چند لایه آلومینیوم ندارند.

در دقایق پایانی بازی صادق صادقی بابت دو اخطاره شدن از زمین بازی اخراج شد تا شهرخودرو در نیمه دوم بازی سختی را برای جبران گل خورده و پیروزی در پیش داشته باشد.