به گزارش خبرنگار مهر، نیمه نخست دو تیم شهرخودرو و آلومینیوم در حالی به پایان رسید که تیم اراکی در دقایق ۱۱ و ۲۶ و عنابی پوشان مشهدی در دقیقه ۱۹ به گل رسیدند.

پایان نیمه با دریافت کارت زرد توسط رحمتی به دلیل اعتراضات شدید به قضاوت دیدار همراه بود. هنوز داور سوت نیمه دوم را به صدا در نیاورده بود که داور یکی از کادر فنی آلومینیوم را با کارت زرد جریمه کرد.

شهرخودرو نیمه دوم را ۱۰ نفره و بدون صادق صادقی به علت دواخطاره شدن در نیمه اول و اخراج از زمین بازی شروع کرد و از همان دقایق ابتدایی به دنبال جبران شکست نیمه اول، با اشتباه عجیب مدافع آلومینیوم نبه گل رسید.

حسین مهربان زننده گل دوم شهرخودرو در دقیقه ۵۶ بود تا با این گل بار دیگر دو تیم مساوی شوند.

بازیکنان شهرخودرو در نیمه دوم بازی را هجومی آغاز کردند و چند موقعیت جدی هم به وجود آوردند که دروازه بان سفیدپوشان آلومینیوم حملات خطرناک این تیم را دفع کرد.

در دقیقه ۶۱ بازی، شاگردان رحمتی فرصت گلزنی دوباره را از دست داد، این حملات هجومی شاگردان رحمتی نه تنها نشان نمی‌داد که این تیم ۱۰ نفره است بلکه امید یک کامبک ۱۰ نفره را در دل هواداران این تیم ایجاد کرد.

در دقیقه با اشتباه جلالی راد دروازه بان شهرخودرو کم مانده بود دروازه اش باز شود که به لطف تیرک دروازه به بیرون رفت.

یکی از اعضای کادر فنی شهرخودرو توپ را به داخل زمین فرستاد که داور این صحنه را دید و وی را اخراج کرد.

شهرخودرو در روز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تیم تراکتورسازی می‌رود و بازی بعدی آلومینیوم هم مقابل ذوب آهن است که به تعویق افتاده است.