به گزارش خبرنگار مهر، در هفته نهم بیستمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه امروز چهارشنبه تیم فوتبال گل گهر در سیرجان میزبان استقلال بود که این بازی با برتری ۲ بر یک شاگردان محمود فکری به پایان رسید. وریا غفوری (۸ - پنالتی) و مهدی قایدی (۱۴) برای استقلال و احمدرضا زنده روح (۷۸ - پنالتی) برای گل گهر گل زدند.

محمود فکری پس از این پیروزی و صعود آبی پوشان به صدر جدول گفت: روند بازی به گونه‌ای بود که هر دو تیم می‌توانستند پیروزی میدان باشند. کیفیت این دیدار نشان داد که بی دلیل نیست این دو تیم در جمع بالانشینان جدول هستند.

وی ادامه داد: در نیمه اول شاید بار فنی بازی بیشتر بود ولی در نیمه دوم ما می‌خواستیم گل‌هایمان را حفظ کنیم و روی ضد حملات به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: فوتبال زیبا و پراسترسی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم که جا دارد از بازیکنان تیمم تشکر کنم که بازی مردانه‌ای را به نمایش گذاشتند و سه امتیاز حساس را به خود اختصاص دادند.

فکری ادامه داد: از بازیکنانم انتظار دارم همینطور مردانه بازی کنند. امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم شکل واقعی استقلال را پیدا کنیم و بازی‌های بهتری را به نمایش بگذاریم.