به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی پس از شکست 3 بر صفر پیکان مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: نتیجه بازی همه چیز را نشان می‌دهد و تیمی که با نتیجه 3 بر صفر می‌بازد، قطعاً روز خوبی نداشته است. 9 هفته از آغاز لیگ گذشته و این بازی، یکی از بدترین دیدارهای ما بود. حریف هم خیلی جنگنده‌تر و پُرانگیزه‌تر از ما بازی کرد. با این وجود موقعیت‌های آنچنانی به استقلال ندادیم و دو گل از روی ضربات آزاد خوردیم که می‌دانستیم نقطه قوت آنهاست. به بازیکنان تأکید کرده بودیم که کرنر و خطای راحت به رقیب ندهند و استقلال زننده این ضربات و بازیکنان قدبلند دارد. جای صحبتی نمی‌ماند. باختیم و باید خودمان را برای دو دیدار دشوار آینده جمع و جور کنیم.

«چرا بازیکنان پیکان به‌هم‌ریخته بازی می‌کردند؟»، وی در پاسخ به این پرسش گفت: به‌هم‌ریختگی خاصی نبود و به نظرم بازیکنان ما انرژی لازم را نداشتند. زورمان به استقلال نرسید و می‌توانم بگویم زور بچه‌های ما به بچه‌های استقلال نرسید.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد دو دیدار بعدی خودروسازان مقابل پرسپولیس و سپاهان تصریح کرد: بازی‌های سختی داریم،‌ اما هر دیدار شرایط خودش را دارد. بازیکنان ما جوان و پُرانرژی هستند و تلاش می‌کنیم با درس گرفتن از این مسابقه، آن را فراموش کنیم. به نام‌ها نگاه نمی‌کنیم و می‌جنگیم. ان‌شاءالله اتفاقات بهتری در هفته‌های آینده بیفتد.