به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام عصر امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش در هفته نهم لیگ برتر با بیان اینکه در فوتبال ایران کیفیت بازیکنان و تیم‌ها به یکدیگر نزدیک هستند، گفت: فردا باید مقابل نساجی مازندران با تمرکز بالا و فعل خواستن وارد زمین شویم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

وی با اشاره به اینکه مصدومیت و کمبود نفرات لطمات فراوانی به نتیجه‌گیری مطلوب وارد کرده افزود: ما مجبور هستیم با همین نفرات بهترین عملکرد را تا نیم فصل داشته باشیم تا در نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای اینکه بخواهیم سرمایه‌گذاری کنیم و نتیجه بگیریم باید بازیکن درجه یک جذب تیم شود تا بتوانند در لحظه و ثانیه نتیجه را عوض کنند.

نکونام با بیان اینکه برای حضور قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا به بازیکن جدید نیاز داریم، اظهار کرد: این مسئله مورد تأیید مدیران نیز قرار گرفته و امیدواریم بهترین نفراتی را که به کار تیم می آیند، جذب کنیم.

در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های فولاد خوزستان و نساجی مازندران از ساعت ۱۸ فردا در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.