به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی پس از شکست 3 بر 2 مس رفسنجان برابر استقلال گفت: این پیروزی را به استقلال و هواداران محترم این تیم تبریک و به مجموعه مس، بازیکنان ما و کسانی که زحمت کشیدند، خداقوت و خسته نباشید می‌گویم. بازی کیفیت قابل قبولی داشت. نمی‌خواهم مانند سال‌های گذشته درباره صحنه‌های مختلف صحبت کنم و چنین کاری پسندیده نیست. استقلال پیروز شده و من وظیفه دارم تبریک بگویم. با این حال پنالتی دوم استقلال، دومین پنالتی مشابهی است که اعلام شد و در همین حالت در بازی پرسپولیس برای این تیم خطا نگرفتند.

وی با بیان اینکه شاگردانش در نیمه دوم فرصت چندانی در اختیار آبی‌ها قرار ندادند، تصریح کرد: یک موقعیت در نیمه دوم به این تیم تقدیم کردیم و فرصت‌های گل بی‌شماری داشتیم که سهم‌مان از گلزنی کم بود. اگر پنالتی دوم استقلال درست بود، مشابه همین اتفاق در دربی افتاد. در آن صحنه هم پاس در عرضی ارسال شد و بازیکنان با یکدیگر برخورد داشتند. سلیقه‌های داوری نباید باعث شود چنین موقعیت‌هایی به وجود بیاید.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه نمی‌خواهد درباره داوری صحبت کند، گفت: نوید داده بودم که در این بازی تهاجمی بازی می‌کنیم. بیش از 70،60 دقیقه از بالا پرس کرده و بازی را در بالای زمین اداره کردیم. در نیمه دوم موقعیت‌های بسیاری داشتیم و از یک فرصت تک به تک استفاده نکردیم. به تیم استقلال خسته نباشید می‌گویم و به نظرم باید می‌باختیم که باختیم.

ادامه دارد...