به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد دانشگر در خصوص بستن بازوبند کاپیتانی استقلال در روز برتری استقلال مقابل پیکان در جام‌ حذفی گفت: در بازی امروز وریا غفوری، سیدحسین حسینی و روزبه چشمی نبودند و این مسئولیت به گردن من افتاد.

وی در خصوص مصدومیت خود در نیمه نخست گفت: خدا را شکر چیزی نبود و توانستم بازی را ادامه بدهم.

مدافع استقلال در خصوص عملکرد این تیم عنوان کرد: پیکان تیم خوب، هماهنگ، تاکتیکی و جوانی است که خیلی خوب بازی کرد و به بازیکنان این تیم خسته نباشید می‌گویم. ما سه، چهار روز قبل بازی سنگینی با هوادار داشتیم، اما خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و به مرحله بعد برسیم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.

دانشگر در خصوص مشکلات استقلال گفت: از نظر زمین مقداری مشکل داریم، اما مانند سالیان گذشته بی‌تجربه بازی در نمی‌آوریم که به خاطر مشکلات مالی و کیفیت زمین دست به کارهای سال‌های قبل بزنیم. تمرکز ما روی بازی‌ها است، اما اینگونه نیست که مشکل نداشته باشیم و می‌خواهیم به هر نحوی  به موفقیت برسیم و دل هواداران را شاد کنیم. اگر سکوت کردیم و تیم‌های دیگر اعتصاب می‌کنند به این دلیل نیست که مشکلی نداریم. ما هم مشکل داریم، اما یک مجموعه هستیم و باید همه به هم کمک کنیم تا مشکلات برطرف شود.

وی در خصوص قهرمانی در لیگ برتر گفت: در این خصوص صحبت نمی‌کنم. خیلی مسیر سخت است، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم و امیدمان به خدا است.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که مگر دیروز و امروز دریافتی نداشته‌اند که از مشکلات مالی صحبت می‌کند، گفت: مشکلات مالی برای دیروز و امروز نیست. ما هم مشکلاتی از فصول قبل داریم، اما اصلاً تاثیری روی ما نمی‌گذارد. همه با هم هستیم و تمام تلاشمان را برای موفقیت می‌کنیم.

دانشگر با بیان اینکه نمی‌تواند در خصوص میزان دریافتی خود صحبت کند، در خصوص اعتراض مجیدی به او و سیاوش یزدانی برای حضور در اکران فیلم بیرو در جشنواره فیلم فجر بدون ماسک، گفت: متاسفانه کار اشتباهی انجام دادیم و عذرخواهی نیز کردیم.