به گزارش وبسایت نود، زین الدین زیدان در نشست خبری امروز خودش پیش از بازی فردا شب مقابل بارسلونا بار دیگر تاکید کرده شاگردانش برای این تیم که قهرمان لالیگا شده در نیوکمپ تونل افتخار نخواهند ساخت. 

زیدان به نقل از مارکا گفته:

ما اینیستا را تحسین می کنیم و همین ادای احترام مان به او محسوب می شود. ما می دانیم که او با اکثر بازیکنان فرق دارد. ما از اینیستا قدردانی خواهیم کرد و برایش در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنیم. 

من درباره تونل افتخار تصمیم نگرفتم. بارسلونا پس از جام باشگاه جهان از زدن تونل افتخار خودداری کرد چون این موضوع برای آن ها اهمیتی نداشت. بعضی ها گفتند آن ها تونل افتخار نزدند چون در این جام حضور نداشتند اما این دروغ است. برای رفتن به این جام باید قهرمان اروپا شوید و بارسا  در لیگ قهرمانان حضور داشت. ما تونل افتخار نمی زنیم چون بارسا این کار را در برنابئو نکرد.

البته که برای فصلی که بارسا داشته و قهرمانی شان احترام قائل هستیم. بردن لالیگا از نظر من از دیگر جام ها سخت تر است. این بازی جدول را تغییر نمی دهد اما می خواهیم خوب بازی کنیم و پیروز شویم. ما فصل خوبی در لالیگا نداشتیم اما نمی توانیم آن را ناکامی بدانیم.