به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال فردا سه شنبه در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند.

ریکاردو ساپینتو شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از این مسابقه درباره بازی فردا گفت: در مدت تعطیلی لیگ به خاطر جام جهانی، قبل از اینکه لیگ تعطیل بشود شرایط بسیار خوبی داشتیم. در سوپرجام که بازی آخر بود پیروز شدیم و خیلی خوب بود. در این تعطیلات سعی داشتیم برای اردو برنامه ریزی کنیم که به خاطر شرایط مالی نتوانستیم.

وی افزود: برای بازی‌های تدارکاتی مشکل داشتیم. همینطور مشکل زمین را داشتیم. معمولاً بازی‌های تدارکاتی ما در آرارات برگزار می‌شد اما در دسترس نبود. گاهی لازم بود که روی چمن مصنوعی تمرین کنیم. داشتن زمین تمرین خوب یکی از اولویت‌های ما است تا تمرین کنیم و بازی تدارکاتی داشته باشیم. شرایط زمین انقلاب مناسب نیست. امیدوارم هفته آینده این مشکل برطرف بشود. در این مدت با مشکلات زیادی روبراه بودیم و جو خوبی نبود و خوشحال نبودیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: مشکلات مالی هم آنطور که باید حل می‌شد، نشد. تا حدودی انجام شد. برای بازیکنان هم سخت بود که تمرکز داشته باشند ولی شجاع بودند و در چند هفته آخر سخت کار کردند. باوجود اینکه تمرکز صد درصد را نداشتند. گام به گام شرایط مالی در باشگاه ما بهتر و بهتر می‌شود. هنوز مشکل حل نشده ولی یکی یکی برطرف می‌شود.

ساپینتو درباره زمین کمپ گفت: بله دو بار دیدم. امیدوارم هفته آینده به آنجا برویم. امکاناتش آنطور که باید فراهم نشده است. رختکن آماده می‌شود ولی ریکاوری، بدنسازی و… کامل نشده است. مهمترین بخش زمین مسابقه است که آماده شده است.

ادامه دارد…