به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 امروز (دوشنبه)، با دیدار تیم‌های استقلال و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که نیمه اول این مسابقه با تساوی صفر-صفر همراه بود.

در نیمه نخست، دو تیم نتوانستند موقعیت گلزنی خطرناکی روی دروازه هم ایجاد کنند و بازی بیشتر در میانه زمین دنبال می‌شد.

استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، کوین یامگا، مهدی قایدی و محمد محبی.

ملوان: ایمان صادقی، عبدالله حسینی (19 - مصطفی نائیج‌پور)، سعید کریمی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، محمود مطلق‌زاده، صادق بارانی، مسعود زائر کاظمین، سجاد بازگیر، مهران احمدی و سهیل فداکار.

داور: پیام حیدری

اتفاقات مهم 45 دقیقه نخست بازی به شرح زیر است:

دقیقه 19: عبدالله حسینی پس از مصدومیت شدیدی که با آن مواجه شد، جای خود را به مصطفی نائیج‌پور داد.

دقیقه 26: مسعود زائر کاظمین پس از عبور از یک مدافع استقلال، وارد محوطه جریمه آبی‌ها شد و توپ را برای سایر مهاجمان ملوان ارسال کرد که این توپ در دستان سید حسین حسینی آرام گرفت.

دقیقه 32: پس از اینکه قایدی در آستانه ورود به محوطه جریمه ملوان صاحب توپ شد، مجید عیدی روی او خطا کرد و با کارت زرد داور مسابقه مواجه شد.

دقیقه 34: پس از برخورد ضربه محبی به دیواره دفاعی ملوان، قایدی توپ را به سمت دروازه ملوانان شلیک کرد که این ضربه با اختلاف از بالای دروازه قوی سپید به بیرون رفت.