به گزارش خبرنگار مهر، حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز شنبه بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که مدتها در نشستهای خبری غایب بود، امروز به این غیبت پایان داد و درباره شرایط مسابقه توضیح داد.

گل محمدی گفت: باید از هواداران عذرخواهی کنم. با حضور گرم و پرشورشان نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم. شرمنده هستیم. در نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم و تحت تاثیر حریف بودیم. نیمه خوبی برای ما نبود و در همان نیمه با ۱۰ نفره شدن تنبیه شدیم. در نیمه دوم بچه ها شجاعانه بازی کردند و دفاع جانانه ای انجام دادند. شرایط برای بازی کردن در نیمه دوم سخت شده بود اما موقعیتی به حریف ندادیم. گلی که خوردیم در دقیقه ای بود که نمی شد جبران کرد.

وی افزود: به نیمه دوم بازیکنانم افتخار می کنم. باخت بد موقعی بود و کارمان برای قهرمانی سخت شد. فاصله در جدول زیاد شد. نباید ناامید بشویم. باید تلاش کنیم و بیشتر کار کنیم. تنها چیزی که از بازیکنان می خواهم این است که تسلیم نشوند و فکر نکنند قهرمانی از دست رفته است. کار سخت است ولی به آینده امیدواریم. 

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت پورعلی گنجی تاکید کرد: خبر خاصی ندارم. قرار بود ام آر آی کند. الان در بیمارستان است و اطلاعی ندارم. گردن این بازیکن آسیب دید.

گل محمدی در خصوص ۱۰ نفره شدن تیمش و اضافه کردن عیسی آل کثیر به خط حمله تصریح کرد: مهاجم بیرون کشیدیم و مهاجم جایگزین کردیم. می خواستیم به فضای پشت دفاع حریف برسیم و بهتر دفاع کنیم.

ادامه دارد…