به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی در نشست خبری پس از شکست 2  بر صفر تیمش مقابل سپاهان گفت: این برد را به تیم سپاهان و هوادارانش تبریک می‌گویم که حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند. فکر می‌کنم این دیدار یک بازی جذاب و لذت‌بخش برای تماشاگران بود، چون هر دو تیم سعی کردند موقعیت‌های زیادی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: با وجود آنکه شرایط مربوط به گل اول سپاهان را تمرین کرده بودیم، اما از همان ناحیه گل خوردیم. ما هم در نیمه اول و هم نیمه دوم موقعیت‌هایی داشتیم. اینکه سپاهان بتواند در ورزشگاه نقش جهان روی دروازه ما موقعیت ایجاد کند، یک امر طبیعی است، اما اینکه ما هم بتوانیم در این ورزشگاه موقعیت‌هایی را به وجود بیاوریم، بخشی از آن جسارت‌مان و بخشی دیگر نیز برنامه‌مان برای این موضوع بود. هر دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند. بازی تا زمانی که یک بر صفر بود، این شانس را برای مساوی کردن داشتیم، اما از آنها استفاده نکردیم.

ربیعی اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌مان این بود که روند بازی با تعویض‌های‌مان تغییر کند، اما به جز یک نفر، سایر نفرات تعویضی نتوانستند عملکردشان را درست انجام دهند. آنقدر توپ از دست دادیم که گل دوم را خوردیم. در چنین دیدارهایی لحظات تعیین کننده هستند. با همه این تفاسیر، بازی خوبی بود. رضاییان، نورافکن و مغانلو در این بازی بسیار تاثیرگذار بودند. تعدادی از بچه‌های ما نیز روی استاندارهای خودشان بازی کردند و خوب بودند، اما تعدادی نیز از کیفیت مد نظر ما پایین‌تر بودند که شاید به دلیل فشاری بود که در ورزشگاه و جو مربوط به آن وجود داشت. با این وجود ما با تمام وجود بازی کردیم و همه انرژی‌مان را در بازی گذاشتیم. این بازی برای خودمان هم مهم بود، چون برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم. انتظارم این بود که بازی را بهتر به جلو ببریم و بازنده نباشیم.

ادامه دارد ...