به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و مس رفسنجان از هفته هفتم به میزبانی مسی‌ها در حالی قرار است برگزار شود که در فاصله ۳۰ دقیقه مانده به شروع بازی مشخص نیست در این دیدار هواداران می‌توانند وارد ورزشگاه شهدای مس شوند یا خیر!

در فاصله حدود دو ساعت مانده به بازی، نامه‌ای از هیأت فوتبال استان کرمان منتشر شد که در این نامه هیأت استان کرمان به سازمان لیگ اعلام کرده است که این بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. تنها گذشت ۱۵ دقیقه از انتشار این نامه کافی بود تا نامه اولیه کان لم یکن شده و اعلام شود بازی با ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه شماره ۲ شهدای مس برگزار خواهد شد.

از این رو با توجه به این خبر تماشاگران ۲ تیم به ورزشگاه آمدند اما به دلیل ممانعت از ورود آنها به ورزشگاه شایعاتی مجدداً در خصوص بدون تماشاگر برگزار شدن این بازی دست به دست شد.

مهدی جهانشاهی رئیس هیأت فوتبال استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد بازی با ۵۰ درصد ظرفیت زمین شماره ۲ ورزشگاه شهدای مس برگزار خواهد شد و ورود تماشاگران به ورزشگاه تنها منوط به تصمیم گیری نیروی انتظامی است.

سردرگمی تماشاگران در بازی رفسنجان/ ساعت بازی استقلال تغییر کرد

در حال حاضر تماشاگران بازی استقلال و مس پشت درهای بسته ورزشگاه شهدای مس حضور دارند.

لازم به ذکر است با تصمیم سازمان لیگ برتر فوتبال کشور ساعت برگزاری دیدار دو تیم استقلال و مس رفسنجان دچار تغییر شد و این بازی قرار است ساعت ۱۸ برگزار شود تا به ابهامات نحوه برگزاری یک دیدار حساس در لیگ حرفه ای فوتبال ایران افزود شود!