به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و  استقلال از ساعت 17:45 امروز (شنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شماره دوی شهدای مس به مصاف هم رفتند. تقابل دو تیم اتفاقات و حواشی خاصی را به دنبال داشت که مشروم آن در زیر می‌آید:

* در حالی این بازی با حضور تماشاگران برگزار شد که مبنای مشخصی برای تعداد افراد حاضر در ورزشگاه وجود نداشت.

* در مراسم پیش از آغاز مسابقه، ساکت الهامی و جواد نکونام سرمربیان دو تیم برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و همدیگر را در آغوش گرفتند. در همین حال، محمد نوازی که فصل گذشته به‌عنوان مربی آلومینیوم با الهامی سرمربی وقت هوادار بحث و درگیری داشت، امروز با او خوش و بش کرد. نوازی به سرمربی مس رفسنجان گفت، باید با همه اعضای نیمکت استقلال خوش‌آمدگویی داشته باشد و چهار یا پنج نفر انتهایی نیمکت نباید فراموش شوند.

* علی سامره سرپرست تیم فوتبال استقلال که اصالتاً اهل رفسنجان است بعد از رفع اختلافات با سرمربی استقلال، مجدداً روی نیمکت این تیم نشست.

* لوسیانو پریرا مهاجم 40 ساله مس رفسنجان که امروز صبح با رفسنجانی‌ها قرارداد امضا کرد، در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت.

* در دقیقه 20 مسابقه و به دنبال خطایی که روی مهرداد محمدی صورت گرفت، بازیکنان استقلال و کادر فنی این تیم اعتراض کردند و اعتقاد به پنالتی داشتند، آنهم در حالی که داور حکم به ادامه بازی داده بود.

* اعتراض پریرا به کمک داور مسابقه، تذکر جدی داور را به همراه داشت.

* حرکت حامد لک سنگربان ذخیره مس که در هوای ملایم رفسنجان صورت خود را پوشانده بود، باعث تعجب گزارشگر مسابقه شد.

* خطای لوسیانو پریرا روی آرش رضاوند و اعتراض مهاجم برزیلی، باعث بحث کلامی وی با روزبه چشمی کاپیتان استقلال شد. بعد از این موضوع حسن جعفری هم با یکی از اعضای کادر فنی استقلال جر و بحث کرد.