به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید دقیقی در نشست خبری  پیش از دیدار تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل استقلال در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی خیلی سختی برابر تیم بزرگ استقلال داریم. آنها بازیکنان با کیفیت و گرانقیمتی دارند و از سرمربی و کادرفنی خیلی خوبی برخوردار هستند. استقلال با نتایج اخیر شایستگی‌های خودش را نشان داده است. بنابراین، فردا واقعا بازی سختی داریم. ما هم تیم پرتوان، شایسته و با نفرات جویای نام هستیم و تلاش خواهیم کرد خودمان را بهتر به فوتبال ایران معرفی کنیم.

وی افزود: فردا با تمام قدرت برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و بازی سراسر هجومی به نمایش می‌گذاریم. البته باید تمرکز داشته باشیم و اشتباهات فردی باعث نشود بازیکنان استقلال استفاده کنند.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین از هوادارانش درخواست حمایت کرد و گفت: امیدوارم مردم قزوین با پرچم‌های سبز کنار ما حضور داشته باشند. از هواداران خواهش می‌کنم چه زمانی که جلو بودیم یا خدای ناکرده عقب افتادیم فقط انرژی مثبت دهند تا کیفیت بازی تیم بالا برود. فردا باید ثابت کنیم ما میزبان هستیم.

دقیقی در مورد اینکه هنوز تیمش در بازی خانگی برنده نشده است، تصریح کرد: باید بگویم نباید توقعات را بالا برد چون هدف ما حفظ تیم در لیگ است. از طرفی کسر سه امتیاز کارمان را سخت کرده است. ما فردا دنبال گرفتن یک امتیاز نیستیم و سه امتیاز می‌خواهیم. ما با یک تیم خیلی قوی بازی داریم و ممکن است حتی شکست بخوریم اما تلاش می‌کنیم بازی با کیفیتی ارائه بدهیم. جایگاه ما در جدول نشان می‌داد چه تیم خوبی داریم و جزو هچومی‌ترین تیم لیگ بوده‌ایم. جایگاهی که در جدول داریم نشان می‌دهد شمس آذر تیم بسیار خوبی در لیگ برتر است. اگر سه امتیاز از ما کسر می‌شد و یکسری اشتباهات نبود می‌توانستیم الان در رده هفتم یا هشتم جدول باشیم اما هدف‌مان این است که در پایان فصل سهمیه استان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

ادامه دارد...