حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت کوپال ناظمی در دیدار پرسپولیس - استقلال خوزستان اظهار داشت: در دقیقه 17 در دو صحنه پیش آمده در محوطه جریمه پرسپولیس، ناظمی به درستی دستور ادامه بازی  داد و عمل خطا از سوی مدافعان پرسپولیس صورت نگرفت و مدافعین به درستی به توپ ضربه زدند و برخورد طبیعی فوتبال بود.

 

.

وی ادامه داد: در ادامه بازی و در وقت‌های تلف شده نیمه اول، هنگامی که عبدالکریم حسن تصمیم به شوت‌زنی گرفت، مهاجم هم‌تیمی‌اش در وضعیت آفساید قرار داشت و در ادامه چون آل‌کثیر روی بازی مدافعان استقلال خوزستان اثر گذاشت، به درستی کمک داور اعلام آفساید کرد.

.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان راجع به تصمیم کوپال ناظمی برای اخراج مدافع خارجی استقلال خوزستان هم تصریح کرد: در صحنه خطای ساویو روبرتو تصمیم داور درست بود، چون تکل مدافع خارجی استقلال خوزستان با بی‌پروایی همراه بود.

.

سلیمانی در ادامه یادآور شد: در  دقیقه 59 در  لحظه ارسال توپ مدافع پرسپولیس، آل کثیر نیم متری در موقعیت  آفساید قرار داشت و اعلام آفساید تصمیم صحیح کمک داور اول بود و به درستی گل مردود شد.

.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در واکنش به اعلام ضربه پنالتی به سود پرسپولیس گفت: وحید امیری با زیرکی پنالتی گرفت. مدافع استقلال به جای ضربه به توپ، پای مهاجم را می‌زند و امیری بدون هیچ حرکت اضافه‌ای پنالتی را از مدافع می‌گیرد و تصمیم داور درست بود.

.

سلیمانی در پایان در مورد صحنه مشکوک دیگری که در محوطه جریمه استقلال خوزستان رقم خورد، خاطر نشان کرد: در این صحنه مدافع استقلال، تکل می‌زند ولی به پای مهاجم برخورد نمی‌کند و از زاویه دوربین تلویزیون تصمیم داور به ادامه بازی صحیح است، اما وضعیت پای چپ مدافع مشخص نیست که آیا برخورد داشته است یا نه؟

.