به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اراک، مجتبی حسینی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل سپاهان اصفهان گفت: بازی بدی نبود و کلید مسابقه، گلی بود که دریافت کردیم و روی کیفیت بازیکن حریف به ثمر رسید. سپاهان گلی استثنایی زد و بچه‌ها زحمت خودشان را کشیدند. بازی بدی نکردیم و حریف ما باتجربه‌تر و حرفه‌ای‌تر بود که از موقعیت نصفه و نیمه خودش بهره برد.

وی با بیان اینکه بازی پس از گل سپاهان در اختیار تیم میزبان بود، تصریح کرد: بازیکنان آلومینیوم تلاش کردند فرصت‌های گلزنی ایجاد کنند و به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم، اما این نتیجه از ارزش‌های ما و زحماتی که کشیده‌ایم، چیزی کم نمی‌کند. بازیکنان خوبی داریم و ان‌شاءالله چهار روز دیگر، لیگ را با یک پیروزی به پایان برسانیم. فشردگی بازی‌ها و کمبود بازیکن، ما را عذاب داده است.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد احتمال تقابل مجدد شاگردانش با سپاهان، این بار در فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: هفته پایانی لیگ را پیش رو داریم و سپس به مصاف مس رفسنجان می‌رویم. زود است در این باره حرف بزنیم.

حسینی درباره اینکه آلومینیوم نمی‌تواند دروازه خود را در دیدارهای خانگی بسته نگه دارد، گفت: تنها ایرادی که می‌توانم به تیمم بگیرم، همین است. در همه بازی‌های خانگی گل می‌خوریم که این موضوع، کارمان را سخت کرده است. همیشه نمی‌توانید بازی را برگردانید. در دیدارهایی که در اراک داشتیم، همیشه گل اول را دریافت می‌کنیم و امیدواریم بچه‌ها از این اتفاق درس گرفته باشند. برگرداندن بازی کار سختی است و نمی‌توانید این کار را در هر مسابقه انجام بدهید.