به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شرایطی که قیمت بالای روملو لوکاکو (44 میلیون یورو) او را با وجود آمار نسبتاً قابل قبولش در رم طی فصل اخیر (21 گل در 47 بازی) به مهاجمی کم طرفدار برای تیم‌‌های مطرح اروپایی و حتی تیم اصلی خودش چلسی تبدیل کرده است، ستاره بلژیکی هنوز هم مشتریان خاص خودش را دارد. تا پیش از این تیم‌های باشگاهی عربستان سعودی خواهان به خدمت گرفت لوکاکو بودند اما اکنون شنیده می‌شود که سرمربی سابقش آنتونیو کونتو نیز تمایل به جذب او دارد.

اوج روزهای بازیگری لوکاکو در سال‌های اخیر در اینتر تحت هدایت آنتونیو کونته بود که با آن قهرمان سری A شد. با رفتن کونته از اینتر اما لوکاکو دوباره در سراشیبی افت قرار گرفت، طوری که به جز عربستانی‌ها، هیچ تیم دیگری به طور جدی برای جذب این بازیکن 31 ساله تمایلی نشان نداده است. رفتن به عربستان از نظر مالی هم برای چلسی هم برای خود لوکاکو مفید خواهد بود اما این احتمال هست که کونته بتواند مهاجم بلژیکی‌ را در سری A نگه دارد. با توجه به جدایی محتمل ویکتور اوسیمن از ناپلی‌ها، کونته برای خط حمله‌اش یک مهاجم جدید می‌خواهد اما طبق گزارش نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا، ورود الاتحاد عربستان به کورس رقابت کاری تیم ایتالیایی را سخت خواهد کرد.

الاتحاد یکی از تیم‌های تحت پوشش صندوق سرمایه گذاری عربستان (PIF) است و از نظر مالی هیچ مشکلی برای پرداخت رقم مورد نظر چلسی ندارد. رفتن به عربستان اما به معنای بسته شدن پرونده دوران بازیگری لوکاکو در اروپا خواهد بود در حالی که رقتن به ناپولی به او شانس اوج‌گیری مجدد در سطح اول فوتبال را خواهد داد.