به گزارش خبرگزاری تسنیم، رالف رانگنیک در واکنش به پیروزی 3 بر 2 تیم ملی اتریش مقابل هلند در دور پایانی دیدارهای گروه D که برخلاف انتظار شاگردان او را به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم نهایی کرد، به خبرنگاران گفت: فکر می‌‌کنم که در نهایت حق‌مان بود که بازی را ببریم. در مجموع ما نسبت به حریف هم انگیزه هم انرژی بیشتری برای کسب پیروزی داشتیم و این واقعیت را شما در تمام لحظات بازی می‌توانستید ببینید. واکنشی که به گل‌های خورده نشان دادیم، ثابت کرد که اهل تسلیم شدن نیستیم و اینکه تحت هر شرایطی به برنامه بازی‌مان پایبند می‌مانیم و به موقعیت‌سازی برای زدن گل ادامه می‌دهیم.

رانگنیک ادامه داد: صدرنشینی پایانی باورنکردنی برای تلاش‌های ما در گروهی که بر اساس جایگاه تیم‌های آن در رده‌بندی یوفا، سخت‌ترین گروه بود. کارمان را در این رقابت‌ها با یک گل به خودی ناشی از بدشانسی مقابل فرانسه آغاز کردیم اما بعد از آن فشاری که برای کسب پیروزی مقابل لهستان روی ما وارد شد را تحمل کردیم و حالا برنده گروه هستیم که این اتفاقی بسیار خاص است.

سرمربی اتریش که در تیمش در مرحله بعدی باید به مصاف تیم دوم گروه F‌ برود، در پایان تأکید کرد: مسلماً بازیکنانم باید به کاری که تا الان انجام داده‌اند ادامه دهند. این بازی نشان داد وقتی که ما بازیکنان غیرقابل جایگزینی‌مان را برای حضور در ترکیب اصلی در اختیار داشته باشیم، از عهده چه کارهایی می‌آییم. نمایشی که بازیکنان ترکیب اصلی‌مان در این بازی نشان داده‌اند، سزاوار آن است که به احترام‌شان کلاه از سر برداریم.