به گزارش خبرگزاری تسنیم، لئوناردو بونوچی مدافع میانی سابق یوونتوس که اخیراً بازنشسته شد، تأکید کرد برنامه‌ای برای ایفای نقش به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی ایتالیا ندارد.

اخیراً و به دنبال رسمی شدن تصمیم بونوچی برای بازنشستگی، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه او مانند هم‌تیمی سابقش جان‌لوئیجی بوفون به کادر فنی تیم ملی ایتالیا می‌پیوندد. او اما در گفت‌و‌گویی که با سایت کروناکه دی‌اسولیاتویو اظهار داشت: من در حال حاضر قصد دارد در کلاس‌های مربیگری کوورچانو (کمپ تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا) شرکت کنم و این اتفاق تا پایان ماه جولای رخ خواهد داد. دو مربی هستند که می‌خواهم آنها را الگوی خودم قرار دهم. کونته و مانچینی. کونته را به خاطر وجوه تاکتیکی و فنی کارش و مانچینی به خاطر انگیزه‌ای که به شما می‌دهد و ترغیب‌تان می‌کند همیشه برای ارائه بهترین عملکردتان عطش داشته باشید.

بونوچی در بخشی دیگر از مصاحبه‌اش اعتراف کرد از اینکه لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا او را برای حضور در یورو 2024 به اردوی آتزوری دعوت نکرد، ناراحت است و اینکه تجربه او و دیگر بازیکنان کهنه‌کار می‌توانست به ایتالیا برای تجربه تورنمنتی بهتر کمک کند.