به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

در پی شکایت محمد آشتیانی از باشگاه مس شهر بابک، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۱۷۸ میلیون و ۴۲۲ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸۳ میلیون و ۱۰۶ هزار و ۸۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۷۱ میلیون و ۵۷۸ هزار قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت فرشید استحفاری از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۸۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰ میلیون و ۷۶۹ هزار و ۷۴۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان دو میلیارد و ۲۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت نیما انتظاری از باشگاه هوادار، این باشگاه به پرداخت ۱۳ میلیارد و ۴ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۹۶ میلیون و ۱۰۶ هزار و ۶۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت سید پیمان میری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت فصل اول و مبلغ ۱۱ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال برای فصل دوم که جمعاً ۱۶ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۲۳ میلیون و ۳۷۱ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت محسن بنگر از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹۵ میلیون و ۳۷۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.