به گزارش خبرنگار مهر، پس از قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در جام حذفی، رامین رضائیان مدافع - وینگر این تیم از هواداران خداحافظی و اعلام کرد که فصل آینده در سپاهان حضور نخواهد داشت.

در روزهای اخیر مدیران باشگاه سپاهان در گفت و گو با رسانه‌ها اعلام کردند که رضائیان تحت قرارداد با سپاهان است و بدون اجازه این باشگاه نمی‌تواند از جمع زردپوشان جدا شود.

در همین خصوص امروز سه شنبه ۱۹ تیر، رضائیان با انتشار متنی در صفحه اجتماعی خود ضمن گلایه از مدیران این باشگاه، اعلام کرد که قراردادی با این باشگاه ندارد و به عنوان بازیکن آزادی می‌تواند به هر تیمی برود.

او همچنین در بخشی از متن خود گفته است که در نیم فصل هم می‌توانست راهی الوصل امارات شود اما به خاطر هواداران و تیم سپاهان این کار را نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضائیان پس از فینال جام حذفی با سفر به امارات مذاکراتی را با مدیران باشگاه الوصل داشته است اما دو طرف هنوز به توافق نهایی دست نیافته‌اند.

متن پیام رضائیان را در ادامه می‌توانید بخوانید.

«وقتی خداحافظی می‌کنم یعنی قراردادی ندارم و بازیکن آزادم طبق قراردادی که داشتم یعنی میتونم به هر تیمی که دوست دارم بروم پس نمی‌دانم چه شخصی از باشگاه شما هواداران عزیز سپاهان رو داره بازی میده آقایان این کارها رو نکنید همین‌جوری بارها با رفتارتان ناراحتم کردید که باعث جداییم از تیم سپاهان شدید و اینکه من اگر بخاطر هواداران عزیز سپاهان و تعصبم به تیم نبود همون نیم فصل جدا می‌شدم و به تیم الوصل إمارات می‌رفتم ولی حتی یک بار هم در مورد این پیشنهاد با شما (مدیریت حرف نزدم شما که هیچ تلاشی حتی بخاطر هواداران سپاهان نکردید پس خواهشا من رو با خبرهای دروغتان جلوی هواداران نزارید چون نمی‌توانید. دو سال من با حرف زدن نه بلکه با عملکردم توی مستطیل سبز تعصبم را نشون دادم، پس بزارید احترام‌ها حفظ شود. همیشه صداقت و انسانیت
برندس، گذر زمان ثابت کننده همه چیز است.»

رضاییان: بازیکن آزاد هستم و قرادادی با سپاهان ندارم