به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روز دوم هفته ششم بوندس‌لیگای آلمان و از ساعت 17 امروز (شنبه) چهار دیدار به طور همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در دیداری خارج از خانه میهمان یونیون برلین بود. شاگردان نوری شاهین در ادامه فصل پرفراز و نشیب خود این بازی را با نتیجه 2 بر یک به میهمان خود واگذار کردند تا سومین شکست فصل را تجربه کرده باشند.

تک گل دورتموند در این بازی توسط ریرسون در دقیقه 92 زده شد.

دورتموندی‌ها تا اینجای کار 3 پیروزی، یک مساوی و 2 شکست را در کارنامه خود ثبت کرد، 10 امتیازی شدند و فعلا در رده پنجم جدول ایستاده‌اند.

در دیگر بازی؛ بایرلورکوزن مدافع عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا در خانه میزبان تیم ضعیف و ته جدولی هولشتاین‌کیل بود و در نهایت با تساوی 2-2 متوقف شد.

گل‌های شاگردان ژابی آلونسو توسط بونی‌فِیس (4) و هافمن (8) زده شدند.

لورکوزنی‌ها با این تساوی همچون دورتموند  10 امتیازی شدند و فعلا در رده چهارم جا خوش کرده‌ و منتظر رقم خوردن نتایج بازی‌های هفته ششم سایر تیم‌ها هستند.

در دو بازی دیگر به ترتیب؛ ولفسبورگ 3 بر یک بوخوم را شکست داد و وردربرمن در خانه یک بر صفر به فرایبورگ باخت. همچنین دیروز و در روز نخست مسابقات این هفته آگزبورگ موفق شد در دیداری خانگی 2 بر یک بوروسیا مونشن‌گلادباخ را شکست دهد.

در آخرین بازی امروز؛ سن‌پائولی از ساعت 20 میزبان ماینتس خواهد بود.