به گزارش وب‌سایت نود، دو تیم سپاهان و پیکان از سری رقابت‌های لیگ برتر ایران در هفته پانزدهم از ساعت 16:45 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که در پایان زردپوشان اصفهانی به پیروزی 2-0 دست پیدا کردند.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، شایان مصلح، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، رضا میرزایی، امید نورافکن، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، کی‌روس استنلی

ترکیب پیکان:وحید شیخ ویسی - سیدمهران موسوی - حسین پورامینی - سعید واسعی - فراز امامعلی - جلال الدین علی محمدی - حجت حق وردی - امیرحسین کریمی - سیدمحمد ستاری - علی حمودی - شهریار مغانلو

لحظات حساس

سپاهان 1 - پیکان صفر (دقیقه 21: گئورگی گولسیانی): پنالتی اعلام شده به سود سپاهان را گولسیانی برخلاف جهت شیخ‌ویسی که به سمت چپ شیرجه رفته بود، زد تا گل اول تیمش را به ثمر رساند.

سپاهان 2 - پیکان صفر (دقیقه 2+45: امید نورافکن): محمدرضا حسینی با یک سر توپ در پشت محوطه جریمه پیکان، مدافعان این تیم را فریب داد و به امید نورافکن پاس داد که شوت پُرقدرت پای راست او به تور دروازه چسبید تا سپاهان به گل برسد.

دقیقه 62: شوت محکم علی‌محمدی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از بالای دروازه سپاهان راهی اوت شد.

سانتر ستاری از سمت چپ و ضربه سر مغانلو بعد از دفع توپ زیبای نیازمند به تیرک افقی دروازه سپاهان برخورد کرد و در ریباند هم شوت مهاجم پیکان را دروازه‌بان سپاهان با پا دفع کرد تا دروازه‌اش بسته بماند.