به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماجد صایغ درباره دیدار ایران و قطر در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 به روزنامه العرب قطر گفت: این بازی برای قطر همانند دیدار اخیرش برابر قرقیزستان نیست و تفاوت‌های فنی زیادی وجود دارد، البته از سویی ایران با توجه به تساوی اخیرش در خانه ازبکستان احساس خطر می‌کند و بدون تردید به دنبال پیروزی خواهد بود. ما نباید بگذاریم چنین چیزی رخ بدهد و با تساوی یا پیروزی به خانه بازگردیم.

این پیشکسوت فوتبال قطر در ادامه اظهار داشت: با توجه به به برگزاری بازی ایران و قطر در امارات کسب نتیجه پیروزی می‌تواند شانس ما را برای صعود به جام جهانی تقویت کند و شکست در این مسابقه به هیچ وجه پذیرفتنی نیست. بازی در امارات به نفع قطر است، زیرا ایران در این دیدار هوادارانش را همانند یک دیدار خانگی در اختیار نخواهد داشت. در حالی که این بازی برای قطر مثل بازی در خانه و با حضور هوادارانش است.

ماجد صایغ در پاسخ به این پرسش که آیا دیدار فردا با توجه به پیروزی 3 بر 2 قطر برابر ایران در جام ملت‌های آسیا جنبه انتقامی خواهد داشت، گفت: نه به هیچ‌وجه انتقامی در کار نیست، زیرا دو تیم در تورنمنت دیگری به مصاف هم می‌روند. ما در آن زمان در بهترین شرایط خود توانستیم به پیروزی برسیم اما در بازی فردا سطح دو تیم نزدیک به هم است. مهمترین موضوع این است که در این بازی تمرکز کنید و از فرصت‌ها بهترین استفاده را ببرید.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر ساعت 19:30 دقیقه سه‌شنبه هفته جاری - 24 مهر در ورزشگاه راشد شهر دبی (امارات) در دیدار دور چهارم گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا برابر هم قرار خواهند گرفت.